NEED HELP detector de metale , AJUTOR

Circuite electronice, echipamente home made, aparatura de masura si control, scheme...
yo5cyw

NEED HELP detector de metale , AJUTOR

Mesajde yo5cyw » Dum Apr 07, 2013 9:59 pm

dragi prieteni , va 73 ! sunt un radioamator tanar si mi am propus de curand sa incerc m ai pun un hobby pe lista mea. m am gandit sa ma apuc de cautat monezi prin tarana. pentru asta am hotarat sa creez un detector de metale ,deoarece unul performant cumparat ajunge si la 20 de milioane.stiu si de legislatie detectoarelor am vorbit cu un prieten politist si mi a spus sa incep sa il construiesc , i ar in ultima faza sa merg la notar si sa declar pe propria mea raspundere folosirea sa ( asta in lipsa facturii/ chitantei de la cumpararea detectorului) la care se adauga si copie buletin , cazier si taxa cec 10 lei. astept sugestii , sfaturi , scheme ,orice mic advice care ar putea duce la marirea razei de actiune e important. momentan am ca material de lucru o schema usoara luata din cartea 101... montaje electronice de ilie mihaiescu si sergiu florica pagina 181. raza de actiune a acestei scheme este de 20 de centimetri ... va rog ajutati ma ! ! !

Avatar utilizator
yo3gh
Mesaje: 714
Membru din: Mie Iul 23, 2014 6:17 am
Contact:

Re: NEED HELP detector de metale , AJUTOR

Mesajde yo3gh » Dum Apr 07, 2013 11:06 pm

Buna . Poate montajul electronic nu e o problema , dar partile mecanice pot sa fie mai greu de realizat sau de adaptat la ce vrei , e o parere .... am vazut un detector in link-ul urmator si nu e chiar asa scump : http://www.lccom.ro/product_info.php?cP ... 7fda854d40 , dar raza e de 5 cm ptr monezi , asa vad in specificatii, 73 !

Avatar utilizator
yo4fng
Mesaje: 103
Membru din: Sâm Iul 24, 2010 11:20 pm
Contact:

Re: NEED HELP detector de metale , AJUTOR

Mesajde yo4fng » Dum Apr 07, 2013 11:31 pm

Activitatea pe care vrei sa o dezvolti iti poate aduce probleme serioase daca nu respecti legea.