Modificari la Radioamator.ro (Forum si Mica publicitate)

Aflati ce schimbari s-au operat la radioamator.ro. Comentariile si sugestiile dumneavoastra sunt binevenite.
Avatar utilizator
n2yo
Site Admin
Mesaje: 1003
Membru din: Joi Iun 10, 2010 12:17 am
Contact:

Modificari la Radioamator.ro (Forum si Mica publicitate)

Mesajde n2yo » Mie Apr 25, 2018 6:54 am

Cu ajutorul lui Marius YO8RKU (tnx!) urmatoarele modificari pe radioamator.ro la Forum si Mica publicitate) au fost recent implementate:

1. Dupa cum se stie, postarea de anunturi pe mica publicitate, se face pe baza de user si parola. Pentru inregistrare, se foloseste formularul de pe /forum. Radioamatorii vor avea acces complet, atat pe forum cat si pe mica publicitate. Persoanele ce nu sunt radioamatori vor avea acces numai pe mica publicitate. ATENTIE! faptul ca sunteti radioamator si nu aveti un user care sa reprezinte indicativul de radioamator, va da drept sa postati numai in mica publicitate. In concluzie, radioamatorii sunt obligati sa foloseasca ca username indicativul de radioamator.
Radioamatorii care au alt username si nu indicativul de radioamator, pot solicita schimbarea acestui username prin E-mail catre N2YO si/sau YO8RKU.

2. ̶L̶e̶g̶a̶t̶ ̶d̶e̶ ̶p̶u̶n̶c̶t̶u̶l̶ ̶d̶e̶ ̶m̶a̶i̶ ̶s̶u̶s̶,̶ ̶a̶ ̶f̶o̶s̶t̶ ̶d̶e̶z̶a̶c̶t̶i̶v̶a̶t̶a̶ ̶o̶p̶t̶i̶u̶n̶e̶a̶ ̶c̶a̶ ̶u̶s̶e̶r̶i̶i̶ ̶s̶a̶-̶s̶i̶ ̶s̶c̶h̶i̶m̶b̶e̶ ̶s̶i̶n̶g̶u̶r̶i̶ ̶a̶d̶r̶e̶s̶a̶ ̶d̶e̶ ̶E̶-̶m̶a̶i̶l̶,̶ ̶a̶s̶t̶a̶ ̶d̶i̶n̶ ̶c̶a̶u̶z̶a̶ ̶u̶n̶o̶r̶ ̶a̶b̶u̶z̶u̶r̶i̶ ̶s̶i̶ ̶a̶l̶t̶e̶ ̶s̶i̶t̶u̶a̶l̶t̶i̶i̶ ̶m̶a̶i̶ ̶d̶e̶l̶i̶c̶a̶t̶e̶.̶
̶T̶o̶t̶i̶ ̶u̶s̶e̶r̶i̶i̶ ̶c̶a̶r̶e̶ ̶d̶o̶r̶e̶s̶c̶ ̶s̶a̶-̶s̶i̶ ̶s̶c̶h̶i̶m̶b̶e̶ ̶a̶d̶r̶e̶s̶a̶ ̶d̶e̶ ̶m̶a̶i̶l̶,̶ ̶p̶o̶t̶ ̶t̶r̶i̶m̶i̶t̶e̶ ̶o̶ ̶s̶o̶l̶i̶c̶i̶t̶a̶r̶e̶ ̶c̶a̶t̶r̶e̶ ̶N̶2̶Y̶O̶ ̶s̶i̶/̶s̶a̶u̶ ̶Y̶O̶8̶R̶K̶U̶.̶
Userii pot sa-si schimbe singuri adresa de E-mail. Dupa schimbare, este necesara o revalidare a contului de catre un administrator. Actiunea este automata, asa este conceput forumul.