Unde sunt radioamatorii de odinioara?

Vanzatori/cumparatori care au dat ţepe, comentarii apreciative sau critice la tranzactiile efectuate, avertismente pentru potenetiale ţepe...
yo3hbn
Mesaje: 24
Membru din: Lun Mai 30, 2011 6:47 pm
Contact:

Unde sunt radioamatorii de odinioara?

Mesajde yo3hbn » Lun Iul 24, 2017 7:47 pm

Ma inteleg cu YO7LCB sa cumpar un antenna tuner MFJ. Omul imi confirma ca il trimite, eu scot banii de la bancomat si... nimic. Astept curierul degeaba.
Dupa o saptamana, dau de vanzator: a dat inca de a doua zi marfa "unui baiat din Tg. Jiu". A fost plecat in LZ, n-a mai avut timp sa-mi spuna si mie. Nici macar nu s-a scuzat...
Parca aveam o alta imagine despre radioamatorii gorjeni. Sau sunt eu prea de moda veche?

yo3jx
Mesaje: 144
Membru din: Vin Sep 23, 2011 7:41 pm
Contact:

Re: Unde sunt radioamatorii de odinioara?

Mesajde yo3jx » Lun Iul 24, 2017 7:58 pm

A fost desigur neplacut dar se mai intampla neintelegeri. Si "pe vremuri" s-au intamplat multe... Totusi mai exista MFJ-uri, ce model era in discutie? daca era vorba de un adaptor de antena, mai bine si mai sigur e unul autoconfectionat. Mult succes, Jeixul

yo5ajr
Mesaje: 730
Membru din: Mar Iun 22, 2010 6:27 pm
Contact:

Re: Unde sunt radioamatorii de odinioara?

Mesajde yo5ajr » Lun Iul 24, 2017 10:27 pm

Draga Tudor - vs. de topicul cu titlul intrebator propun doar sa asculti...:https://www.youtube.com/watch?v=d-diB65scQU :mrgreen: 73 de Miki

yo3hbn
Mesaje: 24
Membru din: Lun Mai 30, 2011 6:47 pm
Contact:

Re: Unde sunt radioamatorii de odinioara?

Mesajde yo3hbn » Mar Iul 25, 2017 7:48 am

Draga Jeix, era vorba de un 989D, e din clasa 1,5 KW, care se confectioneaza mai greu pe la noi, din lipsa de componente ptr aceasta putere.
Si nu e o neintelegere: discutasem chiar si cu ce companie de curierat mi-l trimite! E o magarie, de pe urma careia BRD a profitat - ca eu l-am luat in serios, am scos banii de la bancomat cu comisionul de rigoare.