Furt?

Discutii de larg interes, preferabil din domeniul ham radio...
yo3ggx
Mesaje: 611
Membru din: Mar Aug 17, 2010 2:06 pm
Contact:

Re: Furt?

Mesajde yo3ggx » Sâm Feb 18, 2017 8:50 pm

Eu am avut o singura problema nerezolvata de cei de la eBay, cu un produs Fluke comandat in UK. Vanzatorul nu a pus nici un tracking number si atunci am presupus ca va fi livrat prin Posta Romana, care ma avizeaza si riduc eu produsul, nu prin curierii cu care mai lucreaza Royal Mail pe aici. Dupa vreo 2 saptamani am inceput sa ma impacientez si am apelat vanzatorul care abia atunci a postat un tracking number. Produsul fusese shipat inca din prima zi. Am contactat GLS, care urma sa faca livrarea, dar a fost prea tarziu. Dupa cateva incercari nereusite de livrare (nu era nimeni acasa) au trimis pachetul inapoi. Pe pachet, la destinatar, nu era specificat nici un numar de telefon, deci nu aveau cum sa ia legatura cu mine. Am incercat sa discut direct cu vanzatorul si sa-i cer banii inapoi, sau sa-mi expedieze din nou produsul, ba chiar am propus sa platesc din nou transportul. Mi-a spus ca ei au livrat corect si e doar vina mea ca nu am primit pachetul. La ei nu a mai ajuns inapoi (cel putin asa au zis).
Atunci am scris la eBay si dupa multe zile de schimbat mailuri, in care am trimis inclusiv screenshot-uri si le-am explicat ca nu am avut nici un tracking number pana in ultima zi, au dat dreptate vanzatorului iar eu nu am mai vazut nici un ban inapoi. Au mai avut si tupeul sa-mi trimita un link catre un survey in care sa spun cat de multumit am fost de cum a fost rezolvat cazul deschis de mine....tupeu maxim!

O experienta similara am avut si cu Amazon, tot UK, cu un filament 3D flexibil destul de scump, primit desigilat, infasurat in folie alimentare in loc sa fie vidat, cu silicagel si vadit intr-o cantitate mai mica decat ar fi trebuit. Am trimis inclusiv poze, dar nici macar nu au vrut sa discute cu mine. Bineinteles, nu a lipsit cererea pentru un "packaging feedback". Ma intreb daca se uita cineva peste ele...

Am cumparat sute de produse din alte tari, in special din China & Co si nu am avut nici cea mai mica problema, doar cu vanzatori din UK. Bine ca ies din EU, sa se spele pe cap cu ei...

Dan YO3GGX

yo3ggx
Mesaje: 611
Membru din: Mar Aug 17, 2010 2:06 pm
Contact:

Re: Furt?

Mesajde yo3ggx » Sâm Feb 18, 2017 8:53 pm

YO5PQQ scrie:am tras concluzia asta strict de pe urma diferitelor probleme pe care le-am avut cu vânzători pe ebay și după ce am observat că ebay face orice să nu-ți dea ocazia să deschizi o conversație directă cu ei ci doar să completezi formulare și bife. deși mereu au fost legitime, uneori problemele raportate au fost foarte dificil de încadrat într-una din spețele de reclamații găsibile pe ebay. per ansamblu, serviciile lor mi se par orientate către vânzător, de la care iau bani, dar îi și jupoaie, iar de cumpărător se ascund în spatele unei politici de money back (și uneori returul durează săptămâni, chiar dacă tu ai plătit instant, cu tot cu taxe de transfer)


Sa stii ca se comporta asa doar cu vanzatorii din tara de origine (in special UK). Daca reclami un vanzator din China de exemplu, raspund foarte prompt. Pe de alta parte cei din China sunt, din experienta mea, mult mai seriosi decat cei din UK si problemele (putine in cazul meu) le-am putut rezolva direct aproape intotdeauna.

Dan YO3GGX


Înapoi la “Alte discutii”

Cine este conectat

Utilizatori care navighează pe acest forum: Niciun utilizator înregistrat și 17 vizitatori