Indicativ repetor

yo8tvd
Mesaje: 18
Membru din: Lun Aug 09, 2010 11:45 pm
Contact:

Indicativ repetor

Mesajde yo8tvd » Mar Sep 18, 2018 9:53 am

Am instalat un repetor VHF pe Vf. Rarau Suceava , indicativ autorizat YO8S , acum vre-o 3 ani . Intre-timp am schimbat repetorul cu unul YAESU DR-1X , alte formulare etc... , trimis la ANCOM , primit noua autorizatie , acum surpriza ! " semnal de identificare YO8TVD-1 ! " . Discutat cu Ancom , poate e o greseala etc... , NU! noul indicativ al repetorului e YO8TVD iar sufixul -1 se refera la numarul de oridine al repetoarelor " inmatriculate " pe peroana mea . Drept urmare .... probabil primul repetor din YO cu sufix de 3 litere

YO8SDE
Mesaje: 127
Membru din: Mie Aug 04, 2010 2:59 pm
Contact:

Re: Indicativ repetor

Mesajde YO8SDE » Mar Sep 18, 2018 10:47 am

Stati linistit ca sunt radioamatori care au mai multe repetoare, tot cu 3 litere, YO6FLW are 8 spre exemplu. Vedeti documentul informativ de aici
Art 4. din regulament zice:

Cod: Selectaţi tot

(6) Sufixul pentru autorizațiile de stații repetoare, respectiv de radiobaliză, conține una sau mai multe litere, prefixul indicativului fiind obligatoriu „YO”.

Oricum DR-1X are suficient spatiu sa scrieti indicativul nou si numarul de ordine, nu mai incape careul e altceva.

YO8RAA
Mesaje: 448
Membru din: Mie Sep 21, 2011 8:30 am
Contact:

Re: Indicativ repetor

Mesajde YO8RAA » Mar Sep 18, 2018 12:14 pm

CORECT!
Dar ca sa se stie asta ...e un pic mai greu...trebuie citit si regulamentul :lol: :lol:
Important de retinut este insa faptul ca ANCOM ia in considerare si repetoarele care functioneaza pe baza internetului cuma ar fi repetoarele echolink, digitale, aprs, etc..
73 Mircea YO8RAA

yo8cln
Mesaje: 960
Membru din: Sâm Iun 19, 2010 9:32 am
Contact:

Re: Indicativ repetor

Mesajde yo8cln » Sâm Sep 22, 2018 9:04 am

Din regulament:
"Sufixul pentru autorizațiile de stații repetoare, respectiv de radiobaliză,conține una sau mai